  • 1. Data: 2004-04-21 11:37:40
    Temat: Ograniczenia, internet
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    Witam,

    Jest sobie taka sytuacja:
    Telewizja kablowa dostarcza internet, w reklamach piszą że stały
    superszybki, szerokopasmowy itd - ogolnie super. jednak po podpisaniu
    umowy - okazuje sie ze zawarta jest tam informacja iz zapoznalem sie z
    jakimis zasadami uzytkowania, w ktorych to jest napisane iz miesiecznie moge
    pobrac okreslona ilosc danych.

    Po wyczerpaniu limitu ograniczaja mi transfer to predkosci przy ktorej
    prawie zadna strona nie chce sie zaladowac - i tak do konca miesiaca -
    uniemozliwia mi to normalna prace - ogolnie mozna powiedziec ze dostepu nie
    mam.

    Jak to sie ma do informacji iz jest to staly superszybki dostep? Wg. mnie
    jest to wprowadzanie w blad.

    Czy mam obowiazek za to placic?

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 2. Data: 2004-04-21 11:46:21
    Temat: Re: Ograniczenia, internet
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Albercik wrote:

> [...]
    > jakimis zasadami uzytkowania, w ktorych to jest napisane iz
    > miesiecznie moge pobrac okreslona ilosc danych.

    Jeśli się zapoznałeś to wiedziałeś na co się godzisz. Jeśli sie nie
    zapoznałeś to po co podpisywałeś?

  • 3. Data: 2004-04-21 11:53:21
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > umowy - okazuje sie ze zawarta jest tam informacja iz zapoznalem sie z
    > jakimis zasadami uzytkowania, w ktorych to jest napisane iz miesiecznie

    Należy czytać umowy PRZED podpisaniem. Jeśli się nie zapoznałeś z zasadami
    użytkowania przed podpisaniem umowy to nalezało odłożyć podpisanie owej do
    czasu zapoznania się z ww zasadami. Proste.

> [...]
    > prawie zadna strona nie chce sie zaladowac - i tak do konca miesiaca -
    > uniemozliwia mi to normalna prace - ogolnie mozna powiedziec ze dostepu

    Zgodziłeś się na to podpisując umowę.

    > Jak to sie ma do informacji iz jest to staly superszybki dostep? Wg. mnie
    > jest to wprowadzanie w blad.

    Dlaczego? Przecież informacja o ograniczeniu transferu po przekroczeniu
    pewnego limitu nie jest utajniona ale jest zapisana w warunkach
    użytkowania, znajomość których potwierdziłeś podpisem. Nikt Cię więc nie
    wprowadził w błąd.

    > Czy mam obowiazek za to placic?

    Oczywiście, zgodnie z umową.

    HaNkA

  • 4. Data: 2004-04-21 11:54:26
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Jeśli się zapoznałeś to wiedziałeś na co się godzisz. Jeśli sie nie
    > zapoznałeś to po co podpisywałeś?

    No tak, reklama dzwignia handlu - za bardzo bylem napalony na ten net.
    Szkoda ze oni to tak zakamuflowali - bo na pewno nie podpisal bym umowy.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 5. Data: 2004-04-21 11:56:23
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Albercik wrote:

> [...]
    > jakimis zasadami uzytkowania, w ktorych to jest napisane iz
    > miesiecznie moge pobrac okreslona ilosc danych.

    Gdyby w reklamie było np słowo "nieograniczony' to może dłoby się coś
    wskórać z tytyłu "niezgodności z umową" ale tego głupstwa chyba firma
    nie zrobiła.

  • 6. Data: 2004-04-21 12:59:19
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Albercik wrote:

> [...]
    > uniemozliwia mi to normalna prace - ogolnie mozna powiedziec ze dostepu nie

    mozesz sie szarpac na postawie KC art 385^3 par 4 - niedozwolone
    postanowienie umowne. Własciwość - Sąd Antymonopolowy Warszawa zgodnie z
    KPC art 479^36.

    Chce ci sie?

    --
    l...@s...pl

  • 7. Data: 2004-04-21 13:45:09
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > mozesz sie szarpac na postawie KC art 385^3 par 4 - niedozwolone
    > postanowienie umowne. Własciwość - Sąd Antymonopolowy Warszawa zgodnie z
> [...]

    Hmm... pewnie nie.
    Ale dzieki za info :-)

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 8. Data: 2004-04-21 19:11:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No tak, reklama dzwignia handlu - za bardzo bylem napalony na ten net.
    > Szkoda ze oni to tak zakamuflowali - bo na pewno nie podpisal bym umowy.

    To ją wypowiedz w pierwszym możliwym terminie i już.

  • 9. Data: 2004-04-22 08:45:30
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > To ją wypowiedz w pierwszym możliwym terminie i już.

    Tak tez zapewne zrobie.

    Pozdrawiam
    ALbercik