    From: "Marg" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Office 2000 PL - a legalność klipartów...
    Date: Thu, 8 May 2003 01:20:05 +0200

    Wiec jak interpretowac ten zapis z pomocy worda?
    Załóżmy, że wydałem płytę z filmem i ją sprzedaję - czy na okładce mogę
    umieścić klipart w świetle tego co jest napisane poniżej?
    Proszę o odpowiedź - trochę pilne...

    "Kwestie prawne związane z korzystaniem klipów zawartych w galerii Clip
    Gallery
    Masz pełną swobodę wykorzystywania obrazów, dźwięków i filmów zawartych w
    galerii Clip Gallery w dowolnych materiałach reklamowych, promocyjnych i
    marketingowych, produktach lub usługach tworzonych za pomocą programu Word,
    pod warunkiem, że te materiały, produkty lub usługi nie mają przeznaczenia
    komercyjnego. Klipów w postaci biblioteki lub produktu typu clipart
    składającego się głównie z obrazów, dźwięków lub filmów typu clipart nie
    wolno wtórnie sprzedawać ani rozprowadzać.

    Można zatem używać obrazów z galerii Clip Gallery w dowolnych tworzonych
    dokumentach, np. biuletynach, broszurach lub ulotkach. Nie można jednak
    sprzedawać żadnych materiałów promocyjnych ani marketingowych, ani też
    produktów czy usług, które zawierają te obrazy. Zabroniona jest także
    sprzedaż lub dystrybucja tych obrazów na dyskietce lub dowolnym innym
    nośniku elektronicznym, czy to jako składnika programu komputerowego czy to
    w formie autonomicznej. Wszystkie pozostałe sposoby korzystania z klipów
    zawartych w galerii Clip Gallery i programie Microsoft Word podlegają
    warunkom i postanowieniom określonym w Umowie licencyjnej użytkownika
    oprogramowania firmy Microsoft."