    From: Piotr Machej <g...@a...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwołanie od decyzji ZUS.Rozprawawsądzie.
    Date: Mon, 14 Oct 2002 18:02:32 +0000 (UTC)

    Witam :)

    On pon, 14 paź 2002 at 15:31 GMT, bzr wrote:
    > Miło mi się czyta Twoje celne uwagi obnażające niespójności orzekania i
    > przepisów emerytalno rentowych.

    Wolałbym jednak pozostać przy moich specjalnościach, czyli komputerach
    i konikach, a nie poznawać prawa na własnej skórze :P

    > Dlaczego wiec uznał Cię za cz.niezdolnego do
    > pracy? Niech się wypowie w opinii uzupełniajacej.

    Co ciekawe, kiedy mnie badał, zadałem mu kilka pytań. Stwierdził, że
    na całkowitą niezdolność do pracy się nie kwalifikuję, ale że należy
    mi się właśnie renta uczniowska, bo pogorszenie stanu zdrowia nastąpiło
    w czasie nauki. Równocześnie przyznał, że nie zna przepisów emerytalno
    rentowych (!). W opinii, jak widzieliście, o terminie pogorszenia
    ani o rencie uczniowskiej nie było już ani słowa.

    > Teoretycznie nie ,ale praktycznie ,jak widzisz ,tak. Nie jesteś
    > jedyny ,któremu się takie "coś" przytrafiło.

    Zdaję sobie z tego sprawę, choć wcale mnie to nie pociesza. Nikomu
    nie życzę takich przejść... Szczególnie, że wiem, że trafia to również
    na osoby znajdujące się w jeszcze gorszym niż ja położeniu.

    > Dlatego warto wykazać w piśmie procesowym te wszystkie sprzeczności.

    Na pewno to zrobię.

    > No i jeszcze informacja jedna - wydany wyrok ,jeżeli będzie dla Ciebie
    > niekorzystny mozna dalej zaskarżyc do Sądu Apelacyjnego.Wczesniej w terminie
    > 7 dni od jego ogłoszenia nalezy złozyć wniosek o przysłanie wyroku z
    > uzasadnieniem na adres domowy.

    Tak, o powyższych wiem :)

    > Odezwij się i napisz jak się skoczyła sprawa.

    Na pewno napiszę. Mam nadzieję, że więcej nie będę musiał wołać o pomoc,
    a za to ze swoim "doświadczeniem" będę mógł ją oferować.

    > Mam nadzieję ,że nie spotkamy się po przeciwnych stronach sali sądowej:)

    Khm :) Dziękuję za komplement :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Piotrek