    From: Piotr Machej <g...@a...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwołanie od decyzji ZUS. Rozprawawsądzie.
    Date: Mon, 14 Oct 2002 08:18:53 +0000 (UTC)

    Witam raz jeszcze.

    On nie, 13 paź 2002 at 17:44 GMT, bzr wrote:
    > Dlatego zaproponowałam wniesienie zarzutów.

    Rozumiem.

    > Po ukończeniu 25 roku życia tylko osobom całkowicie niezdolnym do pracy.

    Zgadza się.

    > Niestety tak nie uznają.
    > Pozwolisz ,że teraz krótki "wykladzik" o zasadach orzekanie kiedyś i obecnie.
    > [..]
    > Powyższe kryteria musisz brać pod uwagę przy pisaniu zarzutów.Można
    > również zawnioskować o przebadanie przez biegłego innej specjalności

    Ale przecież ja nie mam jeszcze żadnych kwalifikacji. Po ukończeniu
    Liceum Ogólnokształcącego i w trakcie studiów nie mam żadnego wyuczonego
    zawodu. A po drugie, wydawało mi się, że orzeczenie z 2.12.1999 uznające
    mnie za "całkowicie niezdolnego do pracy" było już wydane według nowych
    przepisów?

    > Zgadza się.Musisz powalczyć. Zyczę powodzenia.

    Dziękuję :)

    > Jeżeli masz jeszcze jakies pytania to pytaj.

    Ostatnie. O ile wiem, ZUS nie odbiera stałych dawnych grup inwalidzkich.
    Ja miałem III grupę przyznaną na stałe, a całkowitą niezdolność do pracy
    przyznaną na 2 lata. Czy ZUS mógł odmawiając mi prawa do renty równocześnie
    pozbawić mnie mojej stałej III grupy?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Piotr Machej