    From: "bzr" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwołanie od dec.Zus - Kaja
    Date: Mon, 14 Oct 2002 18:03:53 +0000 (UTC)

    Kaja <f...@f...pl> napisał(a):
    Witaj Kaju !

    > Nie ma już III grupy.
    Owszem nie ma obecnie,ale była wtedy ;)
    > ZUS powinien wezwać Cię na komisję i usatalić,czy dać Ci II grupę,czy
    > nie.
    No,cóż obecnie nie ma też II grupy tylko całkowita niezdolność do pracy.
    ZuS nie wzywa na komisję ,bo jej też nie ma jest tylko badanie przez lekarza
    orzecznika ZUS na wniosek zainteresowanego. To wszystko po reformie
    orzecznictwa ZUS

    Powyższe pozwoliłam sobie napisać w celu wyjasnienia watpliwosci.

    Pozdrawiam bzr.