eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie za zarażenie chorobą weneryczną. › Re: Odszkodowanie za zarażenie chorobą we=?ISO-8=?iso-8859-2?Q?859-2=3FQ=3Fneryczn=3DB1=3D2E=3F=3D?=
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie za zarażenie chorobą
    we=?ISO-8=?iso-8859-2?Q?859-2=3FQ=3Fneryczn=3DB1=3D2E=3F=3D?=
    Date: Mon, 8 Feb 2010 06:55:21 +0000 (UTC)

    Redart wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O - i o to właśnie pytam - czy argumentacja skonstruowana na powyższym
    > ma szanse przejść przez sąd.

    Proszę cię, to jakbyś pytał czy 14 marca będzie padało.

    Przez sąd może przejść dowolny argement, tzn. dowolny argument może
    uznać za wazny i roztrzygajacy. Wystarczy mieć zahaczkę do napisania
    pozwu. Takim zahaczeniem może być własnie to.

    jakiś czas temu ze zdumieniem się dowiedziałem że jako roztrzygajacy
    argument sąd uznał hasło pozwanego starostwa - "ale jak im sąd przyzna,
    to wszyscy będą chcieli", w domyśle było "no z przepisów wynika że im
    się należy, ale jak..."

    --
    Pozdro
    Massai