    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie z tytułu kolizji - czy warto się odwoływać ?
    Date: Tue, 16 May 2006 21:04:03 +0200

    Krzysztof Winnicki napisał(a):
    > [Zamieściłem kopię na alt.pl.biznes.ubezpieczenia] ale tam coś ostatnio mało
    > osób siedzi, a ja potrzebuję w miarę szybkiej odpowiedzi, mam nadzieję, że
    > ktoś z tej grupy potrafi odpowiedzieć na moje wątpliwości]
    >
    > Witam
    >
    > Zaistniała szkoda, siedziałem w samochodzie na parkingu, uderzyła we mnie
    > cofająca kobieta.
    > Mój samochód to Mercedes 124 '90
    > Uszkodzenia:
    > - stłuczona lampa tylna prawa (cała do wymiany)
    > - porysowany zderzak
    > - ozdoba bagażnika obtarta
> [...]

    A ja mam pytanie uzupelniajace do tego: czy jezeliby w takim przypadku
    przyjac te 660 zl od Warty, ale dokonac wyceny szkod i domagac sie
    reszty od sprawcy wypadku - to czy takie postepowanie ma jakies szanse
    powodzenia?.

    Czy przyjecie odszkodowania od ubezpieczyciela zamyka droge cywilna
    wobec sprawcy?

    p. m.