    From: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Date: Fri, 22 Jul 2005 19:56:32 +0200

    To ze wzioles pieniadze z PZU niczego nie przesadza.. wez od niego rachunek
    lub powiedz ze chcesz rachunek aby zaniesc do PZU i do urzedu skarbowego..
    zobaczysz wtedy jak mu zmieknie rura..:) zaloze sie ze na zadna czesc do
    naprawy twego samochodu nie ma rachunku.. wiec na 100% jak przycisniesz to
    nie dosc ze nie doplacisz a dostaniesz znizke .. jak bedzie sie upieral ze
    nie zaplacisz to nie wyda auta idz na policje bo ja czuje ze to niezly
    kombinator.. ja jeszcze na twoim miejscu wziolbym jakiegos rzeczoznawce aby
    nie okazalo sie ze samochod ci sie rozkraczy lub przod sam odjedzie bo z
    tego opisu to taki wlasnie warsztat.. (nie wypowiadam sie dalej bo nie znam
    zakresu robot , marki rocznika i wielu innych czynnikow)

    uwaga na zabezpieczenie antyspamowe w adresie !
    Attention ! there is the antyspam in my adress
    cut all between [ ]
    Użytkownik "lim" <s...@i...pl> napisał w wiadomości