  • 1. Data: 2006-01-07 18:20:14
    Temat: Odszkodowanie dla pobitego pasażera
    Od: hola <g...@w...pl>

    06.01.06 Nr 5

    RZECZPOSPOLITA

    PRAWO CO DNIA

    KRÓTKO

    Odszkodowanie dla pobitego pasażera

    Sąd Rejonowy w Lublinie nakazał tutejszemu Miejskiemu Przedsiębiorstwu
    Komunikacyjnemu wypłacenie 20 tys. zł odszkodowania pasażerowi, który
    został pobity przez chuliganów w autobusie. MPK jeszcze nie podjęło
    decyzji, czy zapłaci, czy zaskarży orzeczenie. Młody mężczyzna we
    wrześniu ubiegłego roku został pobity, wskutek czego miał złamany nos i
    liczne potłuczenia. Pozwał przedsiębiorstwo do sądu, ponieważ, według
    niego, kierowca autobusu nie zareagował na incydent, a dopiero, gdy
    bandyci wysiedli, wezwał policję i pogotowie.

    oprac. ret, pap

  • 2. Data: 2006-01-07 20:07:55
    Temat: Re: Odszkodowanie dla pobitego pasażera
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik hola napisał:
> [...]
    > niego, kierowca autobusu nie zareagował na incydent, a dopiero, gdy
    > bandyci wysiedli, wezwał policję i pogotowie.

    ...i?

  • 3. Data: 2006-01-07 21:04:58
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    o`rety napisał(a):

    > ....i?

    no nic, bo ten koleś ma jakieś problemy ze sobą i ciągle wypisuje tu
    jakieś pierdoły, które mogę się skończyć procesem o pomówienie czy
    znieważenie

    sg