    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie
    Date: Sun, 20 Apr 2003 21:10:41 +0200

    marr23 na pl.soc.prawo se coś napisał(a), a ja teraz odpowiadam:

    > haraczu. Wogóle to jest niezrozumiałe ale tak jest. Prokuratura wszystkie
    > oskarżenia opiera na zeznaniach tych złodziei i daje im wiarę pomimo iż
    > byli wcześniej karani za podobne przestępstwa.

    Czyli taki dowód wystarczy do aresztowania kogoś? To znaczy się, że jeśli
    kogoś nie lubię, to znajduję kolegę, który też tego kogoś nie lubi, idziemy
    na policję, zgłaszamy, że on nas szantarzował i gość idzie siedzieć?

    Czyli nie znam dnia ani godziny kiedy ktoś, kto mnie nie lubi, tak zrobi?

    To ja jednak chcę na Białoruś... Może dadzą mi azyl poliytyczny....

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/