    From: "marr23" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie
    Date: Sun, 20 Apr 2003 09:18:42 +0200

    Użytkownik "piort" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b7tgct$6ek$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zaraz, zaraz! Odszkodowanie za niesłuszne aresztowanie tego pana będę
    musiał
    > zapłacić ja, podatnik, bo przecież prokurator działa w majestacie III RP

    Dziękuję za wypowiedź.

    Rowery zostały skradzione właśnie przez tych panów którzy wykonywali remont.
    Podali się za firmę której faktycznie wogóle nie mieli. Byli zwykłymi
    gówniażami którzy nie dokończyli prac, pobrali za wczasu zaliczki i znikneli
    wraz z rowerami. Na następny dzień gdy już rozpoczeliśmy poszukiwania tych
    rowerów nie stawili się do pracy. Sąsiedzi nas poinformowali iż widzieli jak
    odjeżdżali naszymi rowerami dlatego zakres poszukiwań ograniczyliśmy tylko
    do znalezienia tych osobników. Nie chcielismy od nich pieniędzy tylko zwrotu
    rowerów !! Jednak prokuratura zarzuca mojemu szwgrowi iż chciał od złodziei
    3000 zł!!!!!!!!! tzw. haraczu. Wogóle to jest niezrozumiałe ale tak jest.
    Prokuratura wszystkie oskarżenia opiera na zeznaniach tych złodziei i daje
    im wiarę pomimo iż byli wcześniej karani za podobne przestępstwa. Mój
    szwgier nigdy nie miał do czynienia z prawem. Jest przedsiębiorcą,
    przykładowym ojcem itp. Prokurator odmawia przyjęcia kaucji zastawiając się
    tzw. "dobrem śledztwa i możliwością matactwa - co jest wogóle bezzasadne.
    TEN HORROR TRWA PONAD 8 MIESIĘCY!!!!!!
    NIE MAMY POJĘCIA JAK BARDZO OGRANICZENI I NIEKOMPETENTNI SĄ PROKURATORZY W
    ZGORZELCU!!!!!!!!!!!!!