  • Data: 2004-08-20 08:37:19
    Temat: Re: Odszkodowania za prace przymusowa w lagrach rosyjskich
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Zagaja" <j...@p...onet.pl-you-should-not-spam>
    napisał w wiadomości news:m8u9i0d0cmokcn5tmng0qmlr2r9tpf3198@4ax.com...

    > Sad przyznal jakas kwote. Placi Panstwo. Jest jakas pola przyznawana
    > co rok na ten cel. Jaki organ konkretnie wyplaca tu juz inna sprawa.

    Też uwierzyć nie mogę w taką treść wyroku. Przecież sąd w wyroku określa
    "nakazuje Skarbowi Państwa - kasie Sądu Rejonowego w ...... (urzędowi m.st.
    Warszawy, itp). Jeśli tego nie ma to należy wystąpić o sprostowanie albo
    wykładnię wyroku. Przecież mając prawomocny wyrok w którym zobowiązany jest
    do zapłaty Skarb Państwa bez bliższego określenia masz wyrok który jest
    niewykonalny - niemozliwy do egzekucji.
    pzdr