  • 1. Data: 2003-01-31 08:20:50
    Temat: Odstetki karne, ile wynoszą ???
    Od: l...@w...pl

    Ile wynoszą odsetki karne i jak są naliczane ?

  • 2. Data: 2003-01-31 08:48:47
    Temat: Re: Odstetki karne, ile wynoszą ???
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-31 08:58:23
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 4. Data: 2003-01-31 09:25:08
    Od: l...@w...pl

    Odsetki karne, dodatkowy koszt ponoszony przez pożyczkobiorcę, jeżeli nie
    zwraca sumy pożyczonej w odpowiednim terminie lub gdy zwraca tylko część.
    Odsetki takie są ustalone dla wielu przypadków ustawowo, np. 0,2% dziennie.

    Sprawa jest taka, że pewien gościu wisi mi kasę i sąd kazał mu zwrucić mi
    pieniądze z należnymi odsetkami karnymi. Tylko nie wiem ile one wynoszą teraz,
    podobno 16% w skali roku, ale czy to prawda to nie wiem.

  • 5. Data: 2003-01-31 09:31:52
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    hmmm, a dla jakich nie są? :)

[...]

    prawda,

    nie poszedłeś do komornika? sam by je wyliczył

  • 6. Data: 2003-01-31 09:43:06
    Od: l...@w...pl

    > nie poszedłeś do komornika? sam by je wyliczył

    Gostek zobowiązał się przed sądem, że zapłaci mi do 1 marca. Jeżeli nie to
    wtedy pójdę do komornika.

  • 7. Data: 2003-01-31 09:44:26
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 8. Data: 2003-01-31 10:07:13
    Od: l...@w...pl

    > : Gostek zobowiązał się przed sądem, że zapłaci mi do 1 marca. Jeżeli nie to
    > : wtedy pójdę do komornika.
    >
    > zawarliście ugodę?

    Włąściwie tak, no bo jeśli mi nie zapłaci do 1 marca kasy to z orzeczeniem
    sądowym udam się do komornika. Ale cały czas nie wiem jakie są te odsetki
    karne. Trochę śmieszne ale nawet Sędzina na rozprawie sama nie wiedziała ile
    wynoszą te odsetki karne bo cały czas są zmieniane ( strzeliła, że może
    wynoszą one 21%)

  • 9. Data: 2003-01-31 10:12:49
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Włąściwie tak, no bo jeśli mi nie zapłaci do 1 marca kasy to z orzeczeniem
    : sądowym udam się do komornika. Ale cały czas nie wiem jakie są te odsetki
    : karne.

    16 % napisałem Ci przecież

    : Trochę śmieszne ale nawet Sędzina na rozprawie sama nie wiedziała ile
    : wynoszą te odsetki karne bo cały czas są zmieniane ( strzeliła, że może
    : wynoszą one 21%)

    1. Sędzina to żona sędziego - nic dziwnego, że nie wie
    2. być może było to 21 % wówczas, one naprawde są często zmieniane

  • 10. Data: 2003-01-31 10:28:58
    Od: l...@w...pl

    > 1. Sędzina to żona sędziego - nic dziwnego, że nie wie
    hahahaha
    > 2. być może było to 21 % wówczas, one naprawde są często zmieniane

    Już wszystko wiem:

    ustawowe od 25 lipca wynoszą 16 %, a od zaległości podatkowych od 27 czerwca
    wynoszą 23 %