  • From: "Marsjusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży.
    Date: Tue, 31 Aug 2004 10:35:45 +0200

    wiadomości news:ch07bk$mlt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Na co czekasz, aż się twoje roszczenie przedawni?
    > Pisz pozew o zapłatę reszty ceny (+ odsetki za zwłokę).
    >
    > Alek

    Niestety przejąłem sprawę po osobie, która ten temat zaniedbała
    Kasy się nie odzyska bo nastąpiło przedawnienie należności.
    Sprzedaż nastąpiła - marzec 2002.
    Teraz zależy mi na tym, żeby obronić się przed dziwnymi pismami od
    kancelarii adwokackiej.

    Swoją drogą, po przeczytaniu waszych odpowiedzi zaczyna mnie bawić sposób
    podejścia do sprawy przez adwokatów, którzy powinni znać prawo lepiej ode
    mnie.
    Liczą raczej na to, że trafili na naiwniaka, którego można postraszyć pismem
    na papierze firmowym.
    Przerabiałem takie tematy z Canal+, ReadersD.. i TPSA
    Ale nie miałem do czynienia z prawem handlowym, dlatego zawracam głowę Wam,
    szanownym grupowiczom.

    Jestem coraz bliższy napisania odpowiedzi na "ostrzegawcze" pisma.
    I przekanania, że próba ugody będzie polegała na tym, że
    Ja zatrzymuję uszkodzony wkład, a oni rezygnują z roszczeń.
    Pewnie wywoła to u nich śmiech, ale jestem gotów zatrzymać wkład celem
    zabezpieczenia należności
    Bo do tego chyba mam prawo.

    Pozdrawiam i dziękuję
    Mariusz

    Ps. Gdyby ktoś z Państwa miał dodatkowe porady to chętnie przeczytam