  • Data: 2015-01-27 06:21:13
    Temat: Re: Odsetki od odszkodowania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Racja.
    > Ale pytaniem jest, czy "oni" mają jakiś kwit z którego wynika,
    > że *chciał* na konto.

    Nie mieli. To byla ich propozycja, a mi bylo po drodze.
    Ale to bylo z ich inicjatywy.

    Teraz zastanawiam sie po co pani chciala swift przy przelewie w euro i
    kot zapłaci bankom posredniczacym. Bo az nie wierzę, że w Polsce
    mogłoby być normalnie.

    Cięgnę z lotem drugą sprawę i coś co nie powinno zając dłużej niż 5
    minut ciągnie się juz 3 tygodnie bo "muszą doglebnie zbadac"