    From: "Macio" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnośc zbiorowa
    Date: Sun, 06 Nov 2005 11:04:47 +0100

    Rozważam zgłoszenie sprawy do organów ścigania tak żeby nie było watpliwości
    kto jest winny. Wszyscy wiedzą kto jest winny. Prezesi, ksiegowe, pozostali
    przacownicy. Sprawcy wyjasnili mechanizm przestępczy przy wielu świadkach.
    Zostali dyscyplinarnie zwolnieni. Ci co pozostali wg pana prezesa nie maja
    wyjścia. Albo płaca albo równiez zostana dyscyplinarnie zwolnieni. Pan prezes
    beszczelnie zaproponował nawet preferencyjną pozyczke zakładową.

    Paragraf 125 kp zawiera równiez adnotację o rozporządzeniu w sprawie
    szczegółowych zasad odpowiedzialności pracowników za powierzone mienie. Czy
    takie rozporządzenie się ukazało? Przeglądam serwisy prawne i nie moge
    namierzyć.

    Dziekuję za wskazówki.
    Macio

    archiwum i przeszukiwanie newsów