    From: Michał Pysz <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc za parking
    Date: Sat, 15 Sep 2012 16:08:32 +0200

    Jeśli w umowie najmu Szkoła zastrzegła: nie wnosić rowerów to nie możesz
    wnosić.
    Jeśli nie zastrzegła a Twój pracodawca nie ma nic przeciw to możesz
    wnosić. Ryzyko jest tylko takie, że Szkoła Was wyrzuci, podniesie
    czynsz, aneksuje umowę.

    Mam podobnie zresztą, pracodawca na rower się zgadza.
    Wynajmujący nam pomieszczenia się nie zgadza (właściciel budynku).
    W umowie nie ma nic o rowerach więc ignoruję właściciela i rower wprowadzam.

    mp.