    From: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc za osoby trzecie
    Date: Sat, 4 Dec 2004 19:23:09 +0100

    > Ma dowody, że Cię o tym informowała?

    Sytuacje wygladala tak : jak ktos bral prysznic w nocy to ona dzwonila na
    policje ze to jej przeszkadza spac.
    Tak sie zlozylo ze nawet raz policja przyjechala. Ona mieszka na parterze
    wiec uwaza ze jak ludzie wchodza
    na klatke schodowa zbyt glosno to juz jej przeszkadzaja.

    Tylko ja tu caly czas nie widze zwiazku ze mna i moja odpowiedzialnosci.
    Gdzie jest adekwatny zwiazek przyczynowy ?

    Aha, wczoraj byla rozprawa ( kolejna) i sasiadka zmienila tresc roszczenia ,
    rozszerzajac go o naruszenie miru domowego
    co spowodowalo ze sad rejonowy uznal sie za niewlasciwy i postanowil
    przekazac sprawe do sadu okregowego.

    pzdr
    Pawel