eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność z tyt. kodeksu drogowego na własnej drodze › Re: Odpowiedzialność z tyt. kodeksu drogowego na własnej drodze
    From: "Maluch" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność z tyt. kodeksu drogowego na własnej drodze
    Date: Tue, 16 Sep 2008 09:05:26 +0200

    Użytkownik "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gankp1$nhf$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Ale wyznmaczenie miejsc w strefie nie zawsze musi polegać na malowaniu
    > kopert. Bo chyba o to chodzi pytającemu. Mozna ustawić stosowny znak
    > (literka P, z ew. tabliczką jak względem chodnika), albo wyznaczyć je w
    > inny czytelny sposób.

    Można i tak. Najlepiej wybudować większy parking i wszyscy tam parkują.
    Rozumiem, że chodzi o pojedyńcze miejsca blisko każdej posesji. Bo
    postawienie znaków tak jak proponuje wątkotwórca, to co to będzie
    pokazywało, strefę parkingową na której dowolnie mieszkańcy danej ulicy
    parkują. Strefę np. płatnego parkowania inaczej się oznacza. W strefie
    należy parkować na wyznaczonych do tego celu miejscach, czyli trzeba
    najpierw wyznaczyć te miejsca i później na nich parkować, a nie dowolnie.
    --
    Maluch