eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność sprzedawcy... again › Re: Odpowiedzialność sprzedawcy... again
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "thorgal" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.konsumenci
    Subject: Re: Odpowiedzialność sprzedawcy... again
    Date: Thu, 20 Oct 2005 21:55:54 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <dj8spo$s6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dj8p2v$t9c$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ze26.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1129838202 902 80.53.136.26 (20 Oct 2005 19:56:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2005 19:56:42 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:336457 pl.misc.konsumenci:8840
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Janek Wiśniewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dj8p2v$t9c$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 1. Aparat fotgraficzny uszkodził się w okolicach 5-go miesiąca po
    > zakupie - nie ostrzy, zdjęcia z lampą poruszone (duchy). Konsultacja
    > telefoniczna i mamy info: jak Pan wróci, pan przyjdzie. Niestety, nie
    > mam żadnego dowodu na fakt rozmowy. Przyjście do marketu 6 miesięcy + 5
    > dni = fuckoff, wypad, zrobimy z gwarancji.
    > Żądanie - zwrot gotówki, sprzedawca odmawia, mówi: naprawie

    1. Z tytulu niezgodnosci mozesz reklamowac w ciagu 2 lat
    2. Jesli reklamujesz z tytulu niezgodnosci, np po 2 miesiacach i zadasz
    zwrotu gotowki to nie znaczy ze zwroca Ci ja, rownie dobrze moga powiedziec,
    jak to ladnie ujales:
    "fuck off naprawimy Ci"

    > 2. Odtwarzacz MP3, 6 miesięcy i jeden dzień, (zakup 10-go, serwis 11-go
    > po 6-ciu miesiącach), przyjmiemy do serwisu, żądanie oczywiście zwrotu
    kasy.

    prawidlowo

    > Pytanie: czy w jakiś sposób można odzyskać kase, czy trzeba cierpliwie
    > czekać na naprawe, później następną etc...

    ciepliwosci...


    pzdr
    thorgal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1