    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność materialna ?
    Date: Mon, 12 Aug 2013 23:00:55 +0200

    Marek napisał(a) :
    > Na to mi wygląda bo w kwietniu ustalono straty na kilkaset tys. zł a teraz
    > po podpisaniu władze zapewniają, że stany będą wyzerowane. Ja nie
    > podpisałem, ostro mnie nastraszono zwolnieniem dyscyplinarnym, że mnie na
    > zakład nie wpuszczą, później, żebym się sam na własną prośbę zwolnił. Pod
    > koniec pracy dostałem sygnał od prezesa, że wypowiedzenie jest już u niego
    > ale żebym jeszcze kilka dni przemysłał. Zakład ma być niedługo likwidowany.
    > Mam nadzieję, że nie będą się na mnie mścić zwolnieniem dyscyplinarnym bo za
    > co ?

    Za co? Bo mogą. Bo uraziłeś chorą ambicję jakiegoś socjopaty
    (czytaj: szefa), że taki x podskakuje i nie robi wszystkiego co on
    każe. Wskazane byłoby noszenie ukrytego urządzenia do zapisu rozmów.
    Naucz się je obsługiwać bez zwracania uwagi, po omacku i bez
    wyciągania z kieszeni :-)
    Jeśli firma ma być wkrótce zlikwidowana, to tym bardziej bym się
    wzbraniał przed podpisaniem. Niechby teraz było tylko kilkanaście
    tysięcy manka. Wyjdzie pewnie po kilka na łeb. Chcesz płacić?

    Swoją drogą wiele już razy słyszałem o szybkim likwidowaniu firm.
    Nie zawsze to było szybko i nie zawsze było w ogóle. Różne plotki
    się niosą.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600