  • 11. Data: 2002-06-21 15:46:47
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc a kawiarenki internetowe.
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Fri, 21 Jun 2002 15:23:15 +0000 (UTC), Jerzy Ochman napisał/napisała:
    > A ja nie lubię Big Brothera :-(

    Nikt Ci nie kaze chodzic do WC z komorka :P

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 12. Data: 2002-06-21 15:47:58
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Fri, 21 Jun 2002 15:22:04 +0000 (UTC), Jerzy Ochman napisał/napisała:
    > Ale komórkę możesz sobie kupić anonimowo. W logach będzie informacja z
    > jakiego numeru kto się łączył, ale nie będzie wiadomo, kto używa tego numeru.

    Anonimowo ?
    Komorke jako aparat tak. Jednak kupujac karte pre-paid musis sie podpisac.
    do karty jest przydzielony numer.. Owszem mozesz odkupic karte z numerem od
    osoby trzeciej.. tu sie zgadzam, wtedy mozesz stac sie anonimowy ;)

  • 13. Data: 2002-06-21 15:53:10
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Fri, 21 Jun 2002 17:55:05 +0200, Doktor napisał/napisała:
> [...]

    Chodzilo mi o karte z numerem a nie karte uzupelniajaca..

    > Absolutnie nie!
    > Przynajmniej w SimPlusie.

    Jak ja kupowalem to zlozylem swoj podpis :) POza tym kamera w salonie
    zarejestrowala moja facjate, kamera na zewnatrz etc, itd ;P

  • 14. Data: 2002-06-21 15:55:05
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    d...@p...onet.pl

  • 15. Data: 2002-06-21 16:03:10
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    Papik napisał (a):

    > Chodzilo mi o karte z numerem a nie karte uzupelniajaca..
    > Jak ja kupowalem to zlozylem swoj podpis :) POza tym kamera w salonie
    > zarejestrowala moja facjate, kamera na zewnatrz etc, itd ;P

    Miesiac temu kupowałem zonie pakiet startowy SimPlusa
    (karta z numerem).

    Sprzedawca wyjął go z pudełka, wziął pieniądze i dał mi rachunek.
    To wszystko. O kamerach nie wspomnę, bo w moim 100 tysięcznym
    mieście jest kilkanaście sklepów z telefonami GSM i w _żadnym_
    nie ma takich cudów. ;)

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl

  • 16. Data: 2002-06-21 16:53:54
    Od: "Michał Szaniawski" <n...@i...pl>

> [...]
    > To wszystko. O kamerach nie wspomnę, bo w moim 100 tysięcznym
    > mieście jest kilkanaście sklepów z telefonami GSM i w _żadnym_

    Zgadzam sie, w POPie jest tak samo.
    Zadnych podpisow, zadnej rejestracji

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-06-21 18:51:17
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002, Papik wrote:
    [...]
    >+ Wystarczy,ze spisza PESEL takiego kolesia i wsio.

    No to panie przestaną korzystać z internetu i znowu
    będzie mowa o nierówności płci ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd