    From: "Jar" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialno?a administratora za wpisy na forum..
    Date: Thu, 7 Jun 2012 19:23:39 +0200

    > A co to za "oczernianie" i jakie "dowody" mu wysłałeś?

    Ze jestem np oszustem, naciągaczem itd
    Wysłałem mu linki do wiarygodnych serwisów gdzie piszą o mnie i o
    produktach. Dowody że jest to moja konkurencja - jacys ludzie pisali na jego
    forum że mój produkt jest bardzo dobry i go polecaja, po jakimś czasie
    zostały posty edytowane przez administratora na wpisy negatywne ( ze produkt
    do dupy, ze jestem naciagaczem itd ). Oczywiście już wiedziałem że tak robi
    to śledziłem jego forum i jak ktoś napisał pozytywną opinie robiłem screena.
    Wiec chyba jest do jakiś dowód ze coś jest nie tak.