  • 1. Data: 2003-12-11 20:18:06
    Temat: uzasadnienia
    Od: "DorianG" <o...@k...pl>

    Czy drodzy internauci znacie adersy stron internetowych, na których można
    znaleźć uzasadnienia do aktów prawnych.
    DG

  • 2. Data: 2003-12-11 20:30:22
    Temat: Odp: uzasadnienia
    Od: "DorianG" <o...@k...pl>

    Cześć kam. No własnie przeszukiwałem tę stronę, ale niczego nie znalazłem
    DG

  • 3. Data: 2003-12-11 20:31:34
    Temat: Re: uzasadnienia
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    DorianG wrote:
    > Czy drodzy internauci znacie adersy stron internetowych, na których można
    > znaleźć uzasadnienia do aktów prawnych.

    Do nowszych ustaw są na www.sejm.gov.pl

    KG

  • 4. Data: 2003-12-11 20:32:42
    Od: ali-baba <a...@m...riz.pl>

    kazdy projekt ustawy posiada w koncowej czesci uzasadnienie, takze
    opinie o zgodnosci z prawem UE; wszystkie projekty ustaw dostepne sa na
    stronie sejmu:

    http://www.sejm.gov.pl/

  • 5. Data: 2003-12-11 20:35:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 11 Dec 2003 21:18:06 +0100, "DorianG"
    <o...@k...pl> zakodował:

    >Czy drodzy internauci znacie adersy stron internetowych, na których można
    >znaleźć uzasadnienia do aktów prawnych.

    Aktów prawnych się nie uzasadnia (no, chyba, że na obradach sejmu
    argumenty "za").

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-12-11 20:42:54
    Temat: Re: Odp: uzasadnienia
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    DorianG wrote:
    > Cześć kam. No własnie przeszukiwałem tę stronę, ale niczego nie znalazłem

    Trzeba znaleźć odpowiedni druk sejmowy z projektem ustawy.

    KG

  • 7. Data: 2003-12-11 21:07:28
    Od: "DorianG" <o...@k...pl>

    A argumentów "przeciw" to niby nie? (pytanie retoryczne).
    Nidomyślnemu koledze (i jemu podobnym) wyjaśniam, że chodzi mi o
    uzasadnienia do aktów prawnych już obowiązujących. Wiem, że są dostępne np.
    w Lexie, więc może i na jakiejś stronie internetowej.
    Podkreślam, że zależy mi na odpowiedziach, a nie warczeniu.
    Dzękuję.
    DG

  • 8. Data: 2003-12-11 21:43:40
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 11 Dec 2003 22:07:28 +0100, "DorianG"
    <o...@k...pl> zakodował:

    >A argumentów "przeciw" to niby nie? (pytanie retoryczne).

    Argumenty przeciw nie są uzasadnieniem.

    >Nidomyślnemu koledze (i jemu podobnym) wyjaśniam, że chodzi mi o
    >uzasadnienia do aktów prawnych już obowiązujących.

    Przecież napisałem, że aktów prawnych się nie uzasadnia. Skoro
    ustawodawca postanowił, że w paliwie ma być przynajmniej 5% alkoholu -
    to tak ma być. Jak postanowi, że nie wolno chodzić w berecie, to tak
    będzie i nie musi tego nijak uzasadniać

    > Wiem, że są dostępne np.
    >w Lexie,

    Kto Ci takich bzdur naopowiadał?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 9. Data: 2003-12-11 22:56:12
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "DorianG" <o...@k...pl> napisał

> [...]
    np.
    > w Lexie, więc może i na jakiejś stronie internetowej.

    Masz może na myśli orzeczenia sądów (SN, NSA, lepsze SA)? Bo one owszem,
    mają uzasadnienia. Ustawy z zasady ich nie mają (projekty ustaw tak, ale to
    trzeba przeglądać druki sejmowe, zwłaszcza te pierwsze, składane przez
    wnioskodawców). Rozporządzenia uzasadnień nie znają.
    Wniosek: zastanów się, o co konkretnie pytasz.
    T.

  • 10. Data: 2003-12-11 23:33:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Dec 2003, DorianG wrote:
    [...]
    >+ Nidomyślnemu koledze (i jemu podobnym) wyjaśniam, że chodzi mi o
    >+ uzasadnienia do aktów prawnych już obowiązujących. Wiem, że są dostępne np.
    >+ w Lexie,

    Tia, a może lex[ykon] by się przydał ? ;)
    Nie pomyliłeś *uzasadnień* z *komentarzami* ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zawzięcie komentujący, dywagujący i cytujący)