  • Data: 2004-02-26 21:39:12
    Temat: Re: Odp: Wymeldowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Feb 2004, bubu wrote:
    [...]
    >+ > Jak go "nie znajdą"... no to informuję że u mnie to trwało
    >+ > w latach (już nie pamiętam: 1,5 czy 2,5).
    >+ >
    >+ > pozdrowienia, Gotfryd
    >+
    >+ A ty myślisz , że go będzie urząd szukał ?????
    >+ hahahahha !!!!!!!!

    Jakoś tak. Przynajmniej formalnie.
    I kuratora też się powołuje.

    >+ Wyśle najwyżej list polecony -wezwanie do stawienia się .
    >+ Polecony odbiera się OSOBISCIE .List nie odebrany jest
    >+ potwierdzony przez pocztę . I już biegnie czas 6 miesięcy
    >+ nieprzebywania w lokalu . Coś niebardzo chciano się ciebie
    >+ pozbyć !!!!

    Nie mnie. Ja się "pozbywałem" wpisu o zameldowaniu osoby która
    lat fafnaście temu mieszkała i "wybyła w nieznane" (pozostawiając
    lokal w stanie "do kapitalnego remontu", zresztą nieobsadzony
    lokal że tak powiem "sam się doprowadza" to takiego stanu :]).
    Zapodawałem już na grupie razy kilka :)
    Zapewniam cię że do śmiechu ci bezpodstawnie: jakby ktoś
    w mojej sytuacji chciał sprzedać mieszkanie to mógłby
    mieć pewien problem z chętnymi :>

    pozdrowienia, Gotfryd