  • Data: 2004-04-21 13:58:24
    Temat: Re: Odp: Spolka z o.o. - odpowiedzialnosc za dlugi
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze nie być na koszty upadłości. Wtedy likwidacja. Trudno udowodnic ze
    > zarzad nie wniósł o upadłośc w terminie. W praktyce sa bezkarni.

    Jezeli nie ma na upadlosc, to tym bardziej nie bedzie na likwidacje. Jezeli
    majatek nie wystarcza chocby na pokrycie kosztow postepowania
    upadlosciowego, znaczy, ze wniosek o upadlosc zgloszono za pozno. W praktyce
    wcale to nie oznacza bezkarnosci, trzeba tylko chciec. Poza tym jesli
    wniosek zostanie oddalony ze wzgledu na brak srodkow, to moze bedzie mozna
    dostac srodki z FGŚP (nie wiem, czy jednak spelnione sa wszelkie kryteria).
    Dobra rada byla powyzej: trzeba dzialac szybko i wziac do pomocy prawnika,
    lub ewentualnie pisilkowac sie PIPa :o)
    JG