    From: "" <l...@k...lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Odp: niepelnoletni przyznal sie do kradziezy - co dalej
    Date: 18 Aug 2003 18:13:59 +0200

    Dzieki wielkie, przy okazji przeczytalem interesujaca wymiane zdan :)

    Jutro do sadu ide, zobaczymy - ale slyszalem skadinad, ze jesli juz zostana
    uznani za winnych, wowczas nie ponosze kosztow wnoszac sprawe cywilna, a w to
    mi juz trudniejuwierzyc.

    Pomysl odpracowania podoba mi sie, tylko jak oni moga to odpracowac?? beda
    nosci na barana?? juz predzej PCK czy cos takiego.. ale IMO przydaloby sie to
    dopracowac bardziej. Bo co z tego jesli za rok tacy goscie pojda do kicia. ja
    im tego nie zycze, ale pewnie tak bedzie...

    pozdrawiam
    Lukasz