    From: "bd" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Ochroniarz i policja - to za to płaci?
    Date: 23 Feb 2004 17:29:51 +0100

    > Wstawiasz kit  bo jednak bardzo często kontrolują i łapią złodziei.

    i co z tego, ze to robia? jesli jakas grupa spoleczna cos robi i jesli
    nawet robi to cos bardzo czesto to z tego faktu jeszcze nie wynika, ze
    to co robia jest zgodne z prawem. :) zlodzieje, tez kradna bardzo
    czesto. i co? oznacza to, iz jest to legalne bo robia to czesto?:)
    oj bubu, opanuj sie bo bubujasz bubujasz:) taki ochroniarz moze sobie
    uprzedzac, namawiac, ostrzegac a i tak nie moze zrobic wiecej niz mu
    prawo pozwala. jesli tak bardzo sie boji, ze ktos cos ukradnie to niech
    chodzi za tym kims i go pilnuje. ja zawsze tak mowie i jakos za mna
    nie chodza. wobec tych osilkow trzeba byc stanowczym bo oni raczej
    nie maja w zwyczaju myslec lecz wykonuja bezkrytycznie polecenia
    przelozonych:) nosze w plecaku, dokumenty, potfel i rozne wartosciowe
    przedmioty i nie mam zamiaru ich zostawiac w jakims depozycie, gdzie
    nikt nie gwarantuje, ze nic mi nie zginie.

    pzdr
    m.