    From: "Daniel Gola" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Co mi moga zrobic?
    Date: Tue, 22 Jul 2003 12:21:55 +0000 (UTC)

    news.onet.pl <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ,
    >
    > przy wartości sporu 100 zł- opłata sądowa 15zł, koszty adwokackie najniższe
    > 60zł
    > do tego koszty klauzuli 66zł i ok.120 opłata za egzekucję+ dodatkowe koszty
    > komornicze
    > Nakaz zapłaty z klauzulą wykonalności jest ważny 10 lat i przez ten czas
    > mogą dochodzić zapłaty.
    > wpisza w
    > wpis w rejestrze dłużników niewypłacalnych 300zł-ale to wierzyciel musi
    > zapłacić.
    >
    > sprawdza majatek itd.
> [...]
    dzieki
    ale skoro niemam z czego zaplacic 0 dochodow itd to jak mi to sciagna??
    chyba ze wtedy jak rozpoczne prace. Bo narazie niemam nic !! Jeden gos mi
    mowil ze jezeli wciagu roku od zdarzenia niewszczynali procesu egzekucji (czy
    jakos to tak nazwal) to po tym czasie niepowinni juz mnie scigac bo ulego
    przedawnieniu.