  • 11. Data: 2011-08-29 15:10:09
    Temat: Re: Odnowienie przedawnienia?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-28 11:14, Marian Paździoch pisze:

    > mam wierzytelności, które już są przedawnione.

    Musisz namówić dłużnika by zrzekł się zarzutu przedawnienia.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 12. Data: 2011-08-30 16:38:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 13. Data: 2011-08-30 16:38:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 14. Data: 2011-08-30 16:39:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Musisz namówić dłużnika by zrzekł się zarzutu przedawnienia.

    Ale z glowa, bo latwo sie na 286 par 1 kk mozna zalapac.
    Wszak to niekorzystne rozporzadzenie swoim majatkiem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2011-08-30 23:19:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 18:39, SDD pisze:

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale z glowa, bo latwo sie na 286 par 1 kk mozna zalapac.
    > Wszak to niekorzystne rozporzadzenie swoim majatkiem.

    No bez jaj, proszę...

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2011-08-30 23:51:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-28 11:14, Marian Paździoch pisze:

    > mam wierzytelności, które już są przedawnione. Rozumiem, że
    > można pewnymi działaniami przerwać bieg przedawnienia gdy to
    > jeszcze nie nastąpiło. Ale czy w takiej sytuacji jak moja można
    > jakoś "odnowić" wierzytelność? Np. wysłaniem wezwania do zapłaty
    > i gdy dłużnik się przyzna to już później nie może skutecznie
    > podnieść faktu przedawnienia?

    Generalnie przedawnienie biegnie od "ostatniej czynności przed
    sądem bądź komornikiem".

    Można zawsze spróbować zawezwania (przedsądowego) do zawarcia
    ugody ... Żadna ze stron się nie zjawi ... bo każda temat oleje
    - pozstanie pytanie o interpretację. "Niektórzy" traktują tą
    czynność jako czynność przerywającą/odnawiającą bieg
    przedawnienia. Próba nie strzelba, a kosztuje niewiele.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 17. Data: 2011-08-31 16:33:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.08.2011 01:51, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > pytanie o interpretację. "Niektórzy" traktują tą czynność jako czynność
    > przerywającą/odnawiającą bieg przedawnienia.

    Chyba tylko oszuści-windykatorzyny...

  • 18. Data: 2011-09-01 02:41:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-31 18:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Chyba tylko oszuści-windykatorzyny...

    Andrzeju, wybacz:

    Tylko niedouczeni (czyli większość) sędziowie debilu ;)

  • 19. Data: 2011-09-01 06:07:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2011 04:41, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Andrzeju, wybacz:
    >
    > Tylko niedouczeni (czyli większość) sędziowie debilu ;)

    Serio? Są sędziowie którzy uważają "wezwanie przedsądowe" (czyli zwykły
    list, który do sądu w ogóle nie dociera, a w którym grozi się wzorem
    pozwu) za coś przerywającego bieg przedawnienia??

    No to już nie tylko ręce, nie tylko gacie, ale totalnie wszystko opada...

    A wysłać ich wszystkich jednym samolotem do Smoleńska!

  • 20. Data: 2011-09-04 17:01:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Tylko niedouczeni (czyli większość) sędziowie debilu ;)

    Jakoś nie przypominam sobie takiego odcinka AMW ?
    Może to była sędzia Judy ??