  • Data: 2009-12-01 17:32:12
    Temat: Re: Odmowa wydania kopii dokumentu
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W praktyce mają czas, skoro (sam) występujesz pisemnie.
    > ŚCIŚLE rzecz biorąc, *po* wydaniu decyzji odmownej (ustnie) powinni
    > ją potwierdzić na piśmie "niezwłocznie", ale z braku świadków będzie
    > problem w udowodnieniu że *wcześniej* właśnie taką (odmowną, w rozumieniu
    > "w tym o odmowie wszczęcia postępowania) decyzję wydali.
    > "Temu Panu nikt nie wydał ustnie decyzji, to jakieś nieporozumienie" :P

    ale skoro nie odmawiaja to znaczy ze zgadzaja sie wydac kwit, udzielic
    informacji czy co tam interesant..znaczy petent:) chciał

    czyli nasze na wierzchu.

    jesli zrozumialem niezwlocznie to znaczy nie odchodze od okienka i panienka
    pisze pismo a inny klienci...petenci sla na mnie szereg twórczych
    inwektyw:)tak?