  • Data: 2009-12-14 19:29:11
    Temat: Re: Odmowa sprzedaży osobie bez telefonu, czy legalna?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > To okropna fanaberia. Na szczęście takie kaprysy mają tylko
    > niektórzy internetowi sprzedawcy. Za to wszyscy, dosłownie
    > wszyscy żądają podania adresu!!!

    Tak, bo pod ten adres dostarczany jest towar.

    > Czy legalne jest dyskryminowanie osób bezdomnych?

    Dlaczego dyskryminowanie? Jak bezdomny poda adres noclegowni, to do
    noclegowni paczka dojdzie. Tak samo pod dowolny inny adres, pod którym
    ktoś będzie oczekiwał paczki dla owego bezdomnego.

    Natomiast nie widzę powodu, aby osoba nie mająca możliwości korzystania
    z telefonu, nie mogła sobie zamówić jakiegoś towaru i odebrać go pod
    podanym adresem. Jest to fanaberia sprzedawcy, szczerze mówiąc dla mnie
    maksymalnie dziwna. Kupuję ciągle różne rzeczy wysyłkowo i jeszcze nigdy
    nie spotkałem się z taką fanaberią.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek