    From: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa sprzedazy
    Date: Thu, 29 Aug 2002 16:13:15 +0200

    news:26a7.00000b0d.3d6e243b@newsgate.onet.pl...
    > A ja Wam mówię to jest WYKROCZENIE najzwyklejsze wykroczenie - odmowa
    > sprzedaży - pomimo wystawieni towaru na widok publiczny z ceną - tylko
    muszę
    > poszperać w papierach gdzie ja o tym czytalem czy w kw czy w rozp RP - ale
    na
    > pewno odezwę się w tej sprawie.
    Super
    Bardzo dziekuje
    A swoja droga jesli juz takie cos sie przytrafi chcialabym od razu miec
    numer do Inspekcji Handlowej ... do jakiego dzialu mam sie zglaszac???
    Przeciez to duza instytucja.. .chcialabym wiedziec gdzie moge konkretnie to
    zrobic. Denerwuje mnie to ze ci sprzedawcy traktuja mnie jako malolate (mam
    21 lat) ktora moze sobie conajwyzej ponarzekac. Wiec chcialabym rzeczywiscie
    cos w takich sparawach zrobic ale nie znam sie co???

    A co ze sprawa niepodania kontaktu do wlasciciela??? Tak bylo w warszawie.
    NIe chciala podac zadnego kontaktu do wlasciciela i nic takiego nie bylo
    wywieszone. To tez jest przeciez karalne.
    Pozdrawiam
    Kropelka