  • Data: 2022-11-14 22:46:21
    Temat: Re: Odmowa skladania zeznan
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to pod warunkiem, że komuś powierzył. A jak jest kilku
    > współwłaścicieli, to wiadomo, że wszyscy nie powierzają. Ten przepis
    > jest dyskusyjny i w cywilizowanych bardziej krajach już od dawna
    > zastąpiono to opłatą administracyjną od właściciela. Tylko tam punktów
    > nie można naliczać.

    No tak, bo punkty to tylko dla sprawcy/kierującego.
    Czyli te wszystkie procedury na wykroczenia, gdzie nie ma kierującego na
    miejscu zdarzenia, to jest tylko polowanie na "jelenia", nakierowane na
    tych, którzy trudno, złapali, przyznam się zapłacę, bo nie mam czasu
    łazić po komisariatach, czy siedzibach.
    Ci co mają samozaparcie, siły i zdrowie - nie płacą.

    Co oczywiście nie znaczy, że znaki przestały obowiązywać !!