  • 21. Data: 2008-01-15 18:05:03
    Temat: Re: Odmowa przyjecia mandatu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 06:45:26 +0100, JarY napisał(a):

    >( Acha wczesniej pilem z dziewczyna wino i alkomat pokazal troche
    > ponad 0,7)

    może piłeś w jakimś lokalu, gdzie był monitoring i da się zabezpieczyć
    nagranie ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 22. Data: 2008-01-15 18:17:25
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > może piłeś w jakimś lokalu, gdzie był monitoring i da się zabezpieczyć
    > nagranie ?

    Piłem w domu. Akurat sami bylismy:(

  • 23. Data: 2008-01-16 15:40:11
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    sad nie da cie wiary poprostu zle sie podpiołeś:(((
    wiesz jest takie przyslowie "kto z kim przystaje...." mozesz walczyc ale nic
    to nie da Policjanci byli trzeżwi a ty jak rozumie z postów nie