  • 11. Data: 2008-01-15 07:30:31
    Temat: Re: Odmowa przyjecia mandatu
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > A ty możesz udowodnić, że nie piłeś?

    Swiadkiem jest moja dziewczyna i 2 kolegow.

  • 12. Data: 2008-01-15 10:03:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JarY wrote:

    > Swiadkiem jest moja dziewczyna i 2 kolegow.

    A przeciwko sobie masz świadków w postaci policjantów, którzy zeznają,
    że piłeś.

  • 13. Data: 2008-01-15 10:04:51
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > A przeciwko sobie masz świadków w postaci policjantów, którzy zeznają,
    > że piłeś.

    No i sad to rozstrzygnie.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 14. Data: 2008-01-15 10:14:46
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Ale nie piłem, wiec beda swiadczyc nieprawde jak tak powiedza!

  • 15. Data: 2008-01-15 10:21:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mis Puchatek wrote:

    > No i sad to rozstrzygnie.

    rzucając kostką

  • 16. Data: 2008-01-15 10:21:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JarY wrote:

    > Ale nie piłem, wiec beda swiadczyc nieprawde jak tak powiedza!

    no i co z tego.

  • 17. Data: 2008-01-15 10:31:35
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > rzucając kostką

    to juz zalezy od sedziego :(

    Mis Puchaty

  • 18. Data: 2008-01-15 16:44:21
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek pisze:
    > A przeciwko sobie masz świadków w postaci policjantów, którzy zeznają,
    > że piłeś.

    o ile będą coś pamiętać

    KG

  • 19. Data: 2008-01-15 16:54:53
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > o ile będą coś pamiętać

    Jak zapomną to sąd odvzyta ich zeznania złożone w jednostce prawie na
    gorąco.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2008-01-15 17:52:00
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus pisze:
    > Jak zapomną to sąd odvzyta ich zeznania złożone w jednostce prawie na
    > gorąco.

    czasem trudno dać takim wiarę

    KG