  • Data: 2008-03-12 23:55:21
    Temat: Re: Odmowa naprawy przy wykorzystaniu części klienta
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zasady to zasady. Precedensy są z reguły zbyt kosztowne, aby je
    > ryzykować w imię kilku(nastu) złotych zysku w tą, czy w tamtą stronę.

    Rozumiem, ze nie robia mi psikusa, tylko kieruja sie jakimis swoimi
    przepisami.
    Pytanie jak to sie ma do obowiazujacego u nas prawa, czy moga odmowic
    skoro sami nie sa w stanie czesci sprowadzic, wiec de facto naprawy
    wykonac nie moga?
    W ten sposob nie okreslono gornej granicy kiedy sprzet zostanie naprawiony
    wobec czego teoretycznie moge czekac do zimy...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327
    zdjęcia koncertowe i teatralne: http://www.adak.int.pl