  • Data: 2009-09-20 11:41:10
    Temat: Re: Odmiana znaku zastrzeżonego
    Od: Pepik <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Roman Rumpel pisze:
    > Natomiast nie rozumiem, o co pytasz w przykładzie - co to znaczy, że
    > nazwa jest wytworem klientów?

    Chodziło mi o sytuacje kiedy w tytule np: strony www, albo wspomninej
    przeze mnie gazety użyty zostaje zastrzezony znak słowny ale jest
    jedynie fragmentem tego tytułu. Weźmy hipotetyczny przykład dużej
    znanej korporacji np: Coca-Cola. Czy wyprodukowanie biuletynu, strony
    o nazwie np: "Gazetka klientów firmy Coca-Cola" wymagać będzie zgody
    firmy Coca-Cola na użycie ich nazwy? Taki tytuł stanowi z góry że
    produkt nie jest wytworem firma Coca-Cola. Teoretycznie więc sam w
    sobie separuje się od tej korporacji. Czy mam racje?