  • Data: 2004-12-28 16:10:33
    Temat: Re: Odliczanie punktów a fotoradary
    Od: "Jakub" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message
    news:cqrv42$p2c$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Liczy się data popełnienia punktowanego wykroczenia. "Ucieczka" do Sądu
    > Grodzkiego nic nie daje.

    Przy doliczaniu punktów tak jest, ale jak przy odliczaniu? Idziesz na kurs
    bo nie chcesz przekroczyć limitu, i nie masz informacji o fotce z radaru.
    Jeśli w dniu wykroczenia zarejestrowanego na foradarze przekroczyłeś limit
    punktów to okazuje się opłacanie kursu było zbędne - jeżeli policzą punkty w
    dniu wykroczenia i nie odejmą 6 pkt.

    Takie sposób liczenia "odrabianych punktów" musiałby być jasno podany w
    kodeksie, brak takiej informacji narusza prawa kierowcy - wprowadza go w
    błąd co do celowości zapłacenia za kurs.

    pozdrawiam
    Jakub