  • 1. Data: 2007-06-25 16:47:40
    Temat: Odległość ogrodzenia od działki sąsiada
    Od: "fiolek" <f...@g...pl>

    Stawiam sobie ogrodzenie(słupki metalowe i siatka - standard). Stawiam je w
    granicy swojej działki. Dziś sąsiadka mi zarzuciła że ogrodzenie powinno być
    pół metra od granicy działek. Wydaje mi się że nie ma takiego przepisu. Kto
    ma racje? Czy naprawde ogrodzenie musi być pół metra od działki sąsiada?

  • 2. Data: 2007-06-29 21:31:23
    Temat: Re: Odległość ogrodzenia od działki sąsiada
    Od: Jacek_P <K...@c...edu.pl>

    fiolek <f...@g...pl> napisal:
> [...]
    > ma racje? Czy naprawde ogrodzenie musi być pół metra od działki sąsiada?

    Moze byc w granicy, jezeli obaj sasiadujacy sie zgadzaja.
    Jezeli nie ma zgody, to obaj odstepuja ze swoimi ogrodzeniami 30 cm od granicy,
    a powstajaca sciezka 60cm ma sluzyc konserwacji ogrodzen.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2007-06-30 07:35:52
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Tyle że nie ma takiego przepisu?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-06-30 15:55:18
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jacek_P napisał(a):
    > Jezeli nie ma zgody, to obaj odstepuja ze swoimi ogrodzeniami 30 cm od granicy,
    > a powstajaca sciezka 60cm ma sluzyc konserwacji ogrodzen.

    A gdzie to tak pisze?. Jak się nie dogadyją - to ogrodzenie nie może
    przekroczyć granicy. Tyle.

    MAc

  • 5. Data: 2007-06-30 16:59:19
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    I bardzo słusznie.
    Bo jak sąsiad niechcący ulegnie, to w przyszłości byłby zobowiazany do pokrywania
    kosztów konserwacji ogrodzenia po
    połowie.
    W razie odmowy nawet sadownie.
    JaC