  • Data: 2004-03-05 15:14:15
    Temat: Re: Odebranie domeny internetowej...
    Od: "00" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jedyne co wydaje mi sie ze mozna wywalczyc to zwrot pieniedzy
    > ale regulamin mowi, ze takich domen nie rejestruja
    > jesli zarejestrowali przez pomylke - to powinni oddac pieniadze

    Tylko, ze to nie byla pomylka. Znajomy dostarczyl mi wszystkie materialy
    dotyczace sprawy i sa tez maile. Napisal on do NASKu:
    "Witam. Chcialbym sie dowiedziec, czy istnieje mozliwosc zarejestrowania
    domeny www.nazwamiasta.com.pl, jezeli, urzad miasta prowadzi swoj serwis pod
    domena www.nazwamiasta.pl i koncowka com.pl nie jest zainteresowany?"

    Na co otrzymal odpowiedz:
    "Jeśli jest Pan zainteresowany proszę złożyć wniosek i uzasadnić wybór
    nazwy."

    Teraz nasuwa mi sie pytanie - czy wiadomosc e-mail moze byc dowodem w
    przypadku wytoczenia NASKowi sprawy w sadzie?