  • Data: 2006-04-08 11:28:28
    Temat: Re: Odebrane prawo jazdy na rok
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a b...@n...skreslic.epf.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Pewnie powinna byc inna granica dla rowerzystow jezdzacych po
    > uliczkach osiedlowych a inna glownymi arteriami miasta. I inna dla
    > kierowcow jezdzacymi po polach a inna po autostradach.
    > A najprostsze, najbardziej sprawiedliwe rozwiazanie jest rownoczesnie
    > najprostsze - granica 0%%. Nie bedzie wtedy dyskusji ze jeden mial
    > 0.49 a drugi 0.51

    granica 0 byłaby głupota poniewaz tak małe stezenia we krwi maja pomijalny
    wplyw na zachowanie człowieka.
    Co do rozgraniczenia jazdy na rowerze i samochodem - pomysl sobie na co
    wplywa alkohol w twojej krwi - na spostrzegawczosc, szybkosc reakcji... a
    teraz powiedz mi czy np. zwolnienie szybkosci reakcji ma takie same
    znaczenie przy jezdzie 90 km/h i 20 km/h?

    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeœli będziesz wystarczajšco szybko jeŸdził.