  • Data: 2015-11-22 20:27:57
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-11-15 o 17:16, Kris pisze:
    > Odcinkowy pomiar prędkości- taki nowy wynalazek w Polsce.
    >
    > Moja Multipla wjeżdża w odcinek gdzie mierzą i wyjeżdża z tego odcinka. Niech to
    będzie 1km(ile jest normalnie?),
    > System stwierdza że Multipla przekroczyła. Trzeba(?) wskazać kierowce.
    > Ale pech chciał że na tym odcinku żona za kierownice zasiadła bo ja się źle
    poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie
    było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?
    > Jak to wg Was wygląda?

    Obawiam się, ze właśnie wymyśliłeś dziurę w tym systemie. B, nawet jeśli
    na zdjęciu na starcie i na mecie wdziać Ciebie, to jak dowieźć, ze po
    drodze nie zatrzymałeś się, nie wpuściłeś przechodnia (bo nie widać
    pasażera w samochodzie), który jednak wysiadł przed metą i go nie ma.