eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOd ilu miesięcy/lat ojciec może zabierać dziecko do siebie? › Re: Od ilu miesięcy/lat ojciec może zabierać dziecko do siebie?
    From: PawelM <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Od ilu miesięcy/lat ojciec może zabierać dziecko do siebie?
    Date: Mon, 23 Jul 2007 13:25:46 -0700

    Witam
    > w twojej sprawie musisz iść do sądu, gdyż może być tak, że za rok lub 2 lata
    > matka gotowa wystąpić do sądu o ograniczenie ci władzy rodzicielskiej z
    > powodu właśnie braki zainteresowania ze strony ojca częstszym kontaktem z
    > dzieckie - jak na ironię;
    ...tutaj akurat potrafię udowodnić, że staram się o jak najczęstsze
    wizyty u Synka.
    Jeszcze miesiąc temu byliśmy razem i nie wszystko było normalnie jak w
    normalnej
    rodzinie. Ja zostawałem z Synkiem, po prostu wszystko było idealnie.
    Sęk w tym, że pokłóciliśmy się i nie mieszkamy razem i teraz matka
    Synka przelewa
    swoje smutki na dziecko tzn. mści się na mnie ograniczając mi kontakt
    z dzieckiem.
    Potrafię udowodnić, że do tej pory wszystko było OK.
    Nie wiem tylko czy przy składaniu wniosku w sądzie rodzinnym doczepić
    opis całej
    sytuacji czy przedstawić to już na rozprawie. Nigdy czegoś takiego nie
    składałem
    wcześniej. A może wpierw złożyć jakiś wniosek o rozmowe w ośrodku z
    psychologami?
    Ja cały czas staram się wszystko załagodzić i naprawić tak abyś my
    byli znów razem.
    Tylko babcia (matka mojej dziewczyny) tak ją zbuntowała, że nie chce
    ze mną rozmawiać.
    Pozdrawiam.