    From: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona prywatnosc a SPAM
    Date: Thu, 16 Jan 2003 11:21:50 +0000 (UTC)

    "Lukasz Luzar" <l...@m...pl> wrote in
    news:b03j82$b8q$1@news.tpi.pl:

    > Witam,
    >
    > Pytanie teoretyczne ;-) Czy jezeli otrzymam spam reklamowy od jakies
    > firmy na publiczny (albo lepiej - na niepublikowany w Internecie adres
    > email) to czy moge wytoczyc takiej firmie sprawe o odszkodowanie?
    > Jezeli tak to jakie mam szanse na wygranie takiej sprawy i jakiego
    > rzedu odszkodowan toeretycznie moge sie domagac? Czy jest w Polsce
    > jakas kancelaria ktora prowadzi takie sprawy?
    >
    > Pozdrawiam,
    > /LL

    Lepiej sie nad tym nie zastanawiac,bo chociaz spam stanowi wyjatkowo wredny czyn
    nieuczciwej konkurencji to jednak najlepiej zaopatrzyc sie w jakis program
    antyspamerski ktory "odbija" spam od twojej skrzynki pocztowej z dodatkowa
    informacja ze twoje konto nieistnieje.Istnieje wiele sposobow na zwalczanie
    spamu,polecam poczytanie grupy pl.mordplik.A co do odszkodowania,to przeciez
    wiadomo co trzeba udowodnic:wine,wysokosc szkody,zwiazek przyczynowy...ech szkoda
    czasu.

    --
    "Testowalem drapanie i dziala doskonale w towarzystwie,
    gdy sie podrapie po glowie zaraz drapia sie inni"