    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona danych osobowych
    Date: Sun, 12 Dec 2004 15:38:37 +0100

    Użytkownik "Beatka" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cphgp8$c87$1@inews.gazeta.pl...

    Ja bym na początek do sądu pracy złożył skargę na to zwolnienie
    dyscyplinarne. No bo uzasadnienie, ze będzie uzasadnienie, to jest żadne
    uzasadnienie. Po za tym od razu w tym samym pozwie oprotestował bym rzeczone
    świadectwo pracy. No bo art. 30 ma swoje paragrafy. Nie można wpisać samego
    artykułu. No i nie ma tam podstawy prawnej do rozwiązania umowy bez okresu
    wypowiedzenia. No chyba, ze za porozumieniem stron, ale jak rozumiem żadnego
    porozumienia tu nie było.

    Teraz musisz poczekać na decyzję sądu. Sąd pewnie w końcu ustali, na jakiej
    podstawie zostałaś zwolniona. jeśli się okaże, ze jednak nie dyscyplinarnie,
    to wówczas możesz faktycznie przed sadem cywilnym dochodzić roszczeń
    odszkodowawczych. Co więcej, ja bym się poważnie zastanawiał nad złożeniem
    wniosku o ukaranie z oskarżenia prywatnego o przestępstwo z art. 212 kk, Ale
    to wszystko dopiero, jak ustali się ostatecznie, w jaki sposób zostałaś
    zwolniona.