    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona danych os.
    Date: Sat, 3 Apr 2004 13:03:00 +0200

    On Fri, 2 Apr 2004, NoMAD wrote:

    >+ Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>
    [...]
    >+ > Rejestr przedsiębiorców jest z mocy ustawy jawny, tylko nie wiem
    >+ > jakie dane są w rejestrze.
    >+ > Domyślam się że jest to miejsce prowadzenia działalności, co
    >+ > w większości przypadków przedsiebiorców jednoosobowych jest adresem
    >+ > zamieszkania/zameldowania

    To "w większości" jest bez znaczenia :), bo znany jest IMO *zawsze*.
    Widziałeś co jest we wpisie ?

    >+ Nie tylko miejsce prowadzenia dzialalnosci... Imie i Nazwisko tez... :-)

    ...i drobiazg: adres zamieszkania.
    Jak dla mnie sprawa jest prosta: występując przeciw
    przedsiębiorcy (w sądzie) trzeba podać miejsce zamieszkania.

    Przecież nie pozywa się "NoMADa prowadzącego działalność w Koziej
    Wólce przy ul...." tylko osobę podając jej m-ce zamieszkania !
    Toż to "dobre obyczaje kupieckie" (z obowiązującego zdaje się
    dekretu marszałka RP, pana Piłsudzkiego :>) żywcem wzięte :)
    nakazują podać kto zacz za DG się bierze.

    >+ Ale mimo ze te dane mozna uzyskac calkiem latwo, to jednak w siwetle
    >+ doktryny sa objete ochrona..

    A możesz słowo lub dwa który składnik jest objęty ochroną ? ;)
    Czy jak spiszę sobie na HDD przedsiębiorców np. sprzedających
    złom to "podpadam pod wymogi" ?? (i NIE chodzi o spis *moich*
    kontrahentów, bo to inny punkt ustawy !)
    [uwaga: mile widziane CC: bo parę dni grup nie będę mógł czytać]

    pozdrowienia, Gotfryd