    From: "ZauraK" <...@...x>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona Danych
    Date: Thu, 13 Apr 2006 10:44:59 +0200

    Użytkownik "Konzii" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e1krcr$cd3$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Chcialbym sie doradzic co robic w takiej sytuacji, otoz nauczycielka u
    > ktorej
    > dostalem 1 z odpowiedzi (po 4-5 dobrych odpowiedziach na pytania) Zaczela

    A ile było wszystkich pytań i skąd wiesz że udzieliłeś dobrych odpowiedzi ?

> [...]
    > wysmiany i poniżony, ale odpuscilem to sobie, przeciez kazdemu moze sie
    > zdarzyc, za 2 dni zachorowalem,mialem od lekarza zwolnienie od szkoly na
    > tydzien. W tym czasie w szkole, znow ta sama pani na lekcji chciala mnie
    > zapytac, niestety nie mogla gdyz nie bylo mnie w szkole, wiec chciala sie
    > jakos zemscic, dlatego znowu przy calej klasie bez mojej obecnosci zaczela
    > wyczytywac moje oceny ze swojego przedmiotu i z innych przedmiotow,
    > oczywiscie
    > w formie prześmiewczej, a tak jak wspominalem wiekszosc moich stopni w tym

    Samo czytanie ocen nie jest zbrodnią. Oceny wcale nie sa chronionymi danymi.
    Natomiast zachowanie nauczyciela (czyt. naśmiewanie) jest naganne,
    oczywiście jeśli faktycznie to było nasmiewanie się (może napisz nieco
    więcej jak to wyglądało, zacytuj itp.)

    > Chcialbym sie zapytac co w takiej sytuacji mam zrobic ?
    > Czy mozna to zglosic do kuratora oswiaty ? ale czy ten kurator nie bedzie
    > za
    > nauczycielem, czy tez potem nie bede mial problemow z tym przedmiotem,
    > gdyz
    > nauczycielka bedzie sie chciala jakos za to odegrac, troche sie boje bo
    > mam w
    > tej szkole jeszcze 2 lata nauki.

    Ujme to tak:
    1. więcej się uczyć, albo raczej skutecznie
    2. zgłosić raczej do dyrektora
    3. represje ze strony nauczyciela zapewne się pojawią