    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona Danych
    Date: Thu, 13 Apr 2006 02:35:06 -0500

    Konzii wrote:
    > Witam
    >
    > Chcialbym sie doradzic co robic w takiej sytuacji, otoz nauczycielka u ktorej
    > dostalem 1 z odpowiedzi (po 4-5 dobrych odpowiedziach na pytania) Zaczela
    > nagle czytac na glos calej klasie moje stopnie z innych przedmiotow, i tak
    > bezczelnie kartka po kartce, przedmiot po przedmiocie, a to ze nie moge sie
    > pochwalic dobrymi stopniami, wysmiala mnie przy calej klasie, czulem sie
    > wysmiany i poniżony, ale odpuscilem to sobie, przeciez kazdemu moze sie
    > zdarzyc, za 2 dni zachorowalem,mialem od lekarza zwolnienie od szkoly na
> [...]

    Zacznij od wizyty u dyrektora.
    Na taką sytuację powinien zareagować.
    Zwykle dla nauczyciela skończy się to upomnieniem, ale jak to zostało
    rozwiązane pomiędzy dyrektorem a nauczycielem to ty sie nie dowiesz, a
    przechlapane będziesz miał na pewno.
    Gdy się sytuacja powtórzy znowu możesz iść do dyrektora.
    Jeśli uważasz, że dyrektor nie potrafi sobie poradzić możesz złożyć
    później skargę na dyrektora do kuratorium.

    Możesz napisać bezpośrednio do kuratorium jeżeli uważasz, że dyrektor
    będzie chronił nauczyciela twoim kosztem, ale w normalnym trybie i tak
    sprawa na początek wróci do dyrektora.

    A tak naprawdę od załatwiania takich spraw są rodzice i to oni powinni
    zrobić to co napisałem powyżej i to z nimi powinieneś porozmawiać na
    początek.