    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Date: Sun, 24 Sep 2017 14:49:56 +0000 (UTC)
    <oq5vu5$4ph$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oq88lo$fvu$2@node2.news.atman.pl>

    > To masz problem, bo cukrzyca skraca nam życie bardziej niż wypadki
    > samochodowe. Zaczynaj szczekać za zabranianiem.

    Z cukrzyca jest jednak ten plus ze kazdy szkodzi tylko sobie.
    Przykładowo ja byłbym za absolutna wolnoscia w kontekscie przestrzegania
    badz nie przepisów drgowych badz posiadania broni gdyby ewentualny brak
    wyobrazni, wiedzy, umiejetnosci etc rzutował tylko i wyłącznie na zdrowie
    i zycie tego kto tegoz samochodu badz broni nieostroznie uzywa.

    Bo widzisz, ja sie nie boje, ze ktos sobie kupi bron i sie postrzeli w
    domu, ja sie boje tego, ze jeden z drugim wariatem np. przy okazji
    jakiejs kłotni albo po prostu zabawy postrzeli mnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie